fredag 20. april 2007

..lite å gjøre i kveld?

Ja! er du en av mine venner som ennå ikke har lagt kveldens planer? eller kunne du rett og slett tenke deg å henge litt med meg?

Saken er den at jeg skal til Søgne i kveld for å stå på stand for KRIK. Det er ikke det at dette er kjedelig, men at det å stå alene på stand generelt ikke er det som trigger meg mest. Men å gjøre det sammen med noen er derimot bra. Jeg spør derfor: er det noen i denne byen som kunne tenke seg å være med?

Du vil få gratis kjøre med meg, øvelse i å sette opp stand, kontakt med nye mennesker, masse hengetid med meg, du kan velge musikk i bilen.

Nei, dette er ingen kontaktannonse, men et større ønske om noen å dele standkvelden med!
Regner med det drøsser inn fra alle mine venner :)

5 kommentarer:

patrick sa...

å det skulle jeg gjerne ha gjort...synd jeg leste det for sent....

gleder meg til å smake isen din forresten...

Kenneth sa...

åh, desverre leste eg d for seint...

Anonym sa...

For flaen da....

Guess who....?

Anonym sa...

rettelse for flanen da...

Birgit sa...

ååå fleeden!
kenner ige på mig at det var leht å jethe.

Men oanseth. Klehm

sriøst, sverige? 7ern?