torsdag 29. mars 2007

Litt skuffa, litt glad så vedig glad

Er de ikke fine? disse fikk jeg i går....av min gode samboer kristin...ble så glad!
I går skulle vi se på lost sammen (jeg som egentlig ikke pleier å se det og alt) og kose oss litt siden kristin ikke skulle på cellegruppe. Så jeg tenkte at jeg skulle overraske litt og kjøpe melkesjokolade (favoritten) så vi kunne lage varm sjokoladesaus til isen.
Etter praksis ringte jeg håpefull til kristin for å høre om det var flere enn kristin hjemme. " eh, nei....jeg er ikke hjemme.. det ble cellegruppe likevel. vi ser lost her"sa kristin. Helt ærlig så ble jeg litt skuffa, for jeg hadde gleda meg veldig til å komme hjem.... og til å spise varm sjokolade og is sammen. " men det er en overraskelse til deg på rommet ditt". Mange tanker raste i hodet mitt. Hva kunne det være? en person, middag som jeg kunne varme (hvorfor står den da på rommet?), forsinket bursdagsgave, hengt opp tøyet jeg ikke rakk å henge opp....????? "nei, birgit, det er ingen person...". Selv om jeg hadde blitt vettaskemt hvis det hadde vært noen på rommet mitt eller på stua ønsket jeg veldig at det var en person. Var så vakent selskapsyk!!!
Så syklet jeg hjemmover mens jeg tenkte: det er et fremmedlegeme på rommet, og jeg veit ikke hva det er!
Etter å ha forsikret meg om at det ikke var noen i huset gikk jeg inn på rommet. På senga lå det en bukett solsikker- TIL MEG! og et kort. Blei så sinnsykt glad. Har aldri fått blomster av noen som er glad i meg før, så jeg spratt faktisk en liten tåre Takk kristin- Ble så sinnsykt gla!

Ps: lesertips om avsnitt mottas med takk - funker ikke (oi, denne funka visst)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan bekrefte at det var en vakket sammensatt bukett. Jeg har nemmelig fått gleden av og ta den i nærmere åsyn.
Stusset litt over det du skrev; "jeg har aldri fått blomster fra noen som er glad i meg før". Et spørsmål som slo meg da, har du fått mye blomster fra folk som "ikke er glad" i deg?

PS! Hvis du er sykt selskapsyk flere ganger, er det jo en mulighet å ta en tur over hekken til oss gutta....

Birgit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingebjørg sa...

Birgit! Tenk at eg plutselig fant bloggen din,såå kjekt=) Ser at du til og med har sendt bloggetikken vidare,men fekk da med meg litt seint følte eg..
Hur d går? Heima på påskeferie? Da e eg,å da e sinnsykt digg! Håpe me treffes i løpet av sommaren ein gong. Du e goe=)

Anonym sa...

Gadd ikke lese posten din her nå, fordi du tross alt fortalte om hendelsen live på bussen.

Så jeg sier som Kristin pleier å si det; SÅÅÅÅÅ KooooSssseeeliiiiiiiiig!

MEN

Jeg henger meg på vår kollega Erik, DU BURDE HA KOMMET OVER HEKKEN!

Vi vil ha deg hos oss!

Kristin sa...

I MISS YOU!!!!!!!!!!

Knut Håkon sa...

God påske! Påskeferiens høydepunkt er selvfølgelig ikke glemt! I dag har det snødd i Kristiansand... Og jeg er på jobb og får godt betalt for å surfe på nettet og spise pizza. Fint! Vi snakkes!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Anonym sa...

hvorfor ikke:)