tirsdag 27. mars 2007

HURRA -- så lite og så stort på samme tid!

Hurra!
Det liksom så lite ord. Tar veldig kort tid å si det. Ingen tvil om hva det betyr. Et av de få ord som kan brukes i nesten enhver sammenheng og som kan romme så vannvittig mye ( ekstrem glede, litt hissighet, begeistring, negativ ironi, feiring, skryt.....)
Det er liskom sånn da, at hvis man sier hurra så blir man glad, trekker litt på smilebåndet liksom. Det er et sånn gledesord som bare selv om du egentlig sier det litt sinna så må du bare smile litt inni deg likevel....bare bittelitt...for det er så bra ord. Sånn er det i alle fall for meg.
du trenger liksom ikke lete opp thanjgühsca (leses tangisja.. begeistring på urdu). du kan bare si hurra!

7 kommentarer:

mariann sa...

Heisann du!!
Så kosdelig å få kommentar på bloggen min!! D setter e pris på!!
Lenge sia e har sett d ja, d var bare så vidt en gang på KRIK, mne da måtte e gå, så e fikk ikke prata med deg... Hadde vært gildt med en labbetur ja, nå som Jegers er snøfri igjen. Take care, preikast

Kristin sa...

hallo!!
I've just arrived in my fantastic boat; Kon Tiki 5!!
takk for comment, og jeg er |------------så------------------------------------------------------------| gla i deg!!
mos

Knut Håkon sa...

Ikke verst å imponere med urdu. Misjonærbarntendenser...

Anonym sa...

3xHurra for deg!

Anonym sa...

Synes forresten du skulle lage en link til min blogg! Er jo tross alt naboer og gode greier. Det er nok mange fra min store leserskare som klikker seg videre fra min link til deg...

Ani sa...

Snakker du urdu??!

marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.