tirsdag 13. mars 2007

Send den videre, men ikke til meg!

Nå har også jeg blitt smitta av blogge-sisten. Det kom til meg og. Det er som fuglavirus. "Får ein fuglavirus får adle fuglavirus" sa en gang en klok kvinne (silje). Som de fleste andre er ikke heller jeg så glad i sånne send-det-videre ting. Men detta skulle vel gå bra. Eneste som er litt rart er jo at siden jeg prater så sinnsykt mye til tider tror jeg det faktisk ikke er noen av de som kjenner meg som ikke veit om noen av disse punktene. Men vi får se...

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1. Jeg liker ikke grønne non stop. De er vonde. Sånn er det bare

2. Alltid hatt en evig lengsel etter å være misjonærbarn.... mamma og pappa har alltid bodd trygt og godt i Norge. Eneste lille trøst er at både Kari Ann og Roy Elling har sagt at jeg er et typisk misjonærbarn (TAKK! dere aner ikke hvor mye det betyr for meg)

3. Jeg er serdeles redd for skumle lyder på stua. Begynner å lure på om jeg hører syner om natta. Føler liksom stadig at det er en viss sannsynlighet for at det kan være noen der... sender evnt melding til kristin for å sjekke om hun også hører noe. Kan ha noe med en fryktelig skremmeepisode i høst da noen faktisk var i stua vår midt på natten

4. Jeg har gått fra Tønsberg til Horten med en venninne fordi vi ikke hadde penger til buss (1,7mil). Fordi vi lekte og koste oss sånn brukte vi 3 timer på dette. Når vi kom frem var det 5 min siden vi skulle dratt til Tønsberg igjen for å rekke en konsert

5. Jeg spillte tverrfløyte da jeg gikk i 2. og 3. klasse. Jeg øvde svært sjeldent fordi spillelæreren min bare gav meg skalaøvelser. Sluttet fordi læreren min syntes jeg var så dårlig.

6. Jeg har et kumlokk som heter Kim og en nabo som "heter" Gullars

Dette var litt om meg. Sjokkerende nytt tenker jeg. Jeg sender sisten videre til Nina Singstad, Ingebjørg Hystad, Marianne Lefsaker, Solveig Karlsen, Miriam Brenne og Maren Gjelstad

4 kommentarer:

Knut Håkon sa...

Skal være enig i at du har misjonærbarn- tendenser i deg.

Jeg har lest psykiatri i dag. La derfor spesielt merke til pkt 3 og 6. Kanskje du bør snakke med noen om dette? hehe =)

patrick sa...

jeg gleder meg til du får til å legge meg til som link, så får du i alle fall 3 linker... :)

hei og hopp

Ani sa...

"Misjonærbarn-tendenser"?? Hva i all verden er syptomene på et misjonærbarn, dah???

MB sa...

hehe. du hadde tenkt til å gi oppfordrinen videre til meg...?
hm. morsomt å lese den. hadde jeg ike visst bedre, ville jeg tenkt at du var et misjonærbarn...