tirsdag 20. mars 2007

ekstrem glede!

Ennå jeg ikke helt vet hvorfor har jeg vært ekstremt glad både i går og i dag. Kanskje det er det utrolig fine været og gleder over at våren og varmen kommer, kanskje det at jeg snart får beøk av min supersøster som jeg ikke har sett siden jul, kanskje det at jeg var så usosial forrige uke og i går og i dag har jeg treffi så mange jeg kjenner..... ikke veit jeg, men jeg velger å tro at Gud rett og slett ville at jeg skulle være utrolig glad litt. En skikkelig humørsving. Og det er så utrolig godt med så mye glede inni seg at det bare må ut.....uten å egentlig ha noen grunn. HURRA!

Selv om det ikke er alltid så lett å trekke frem de tingene vi kan glede oss over, så har vi så utrolig mye å glede oss over. .."takk Gud under alle forhold" sier Paulus. Jeg har alltid noe å takke Gud for. Om ikke annet for at han elsker meg betingelsesløst, jeg er frelst! Bare dette er grunn nok til å ha en ekstrem glede!


...gleder meg til jeg kommer til himmelen.....der tror jeg det er masse ekstrem glede......ekstremt masse

Surrounded by your glory What will my heart feel?
Will I dance for you Jesus, Or in awe of you be still?
Will I stand in your presence, Or to my knees will I fall?
Will I sing Halelluja, Will I be able to speak at all?
I can only imagine I can only imagine

6 kommentarer:

Knut Håkon sa...

Hurra!!

Våren er ei fantastisk årstid!

Får håpe både været og humøret holder seg godt i lang tid framover...

Anonym sa...

Hallo min kjære søster!
Så bra at du er i godt humør for tiden :) Gleder meg utrolig masse te å komme ned til deg i helgen! Utrolig at det virkelig skal gå så lang tid mellom hver gang vi ser hverandre.. Hurra for telefon :)
Kose deg videre så sees vi om to dager :) Love u big time!!!!
Masse klemmer

Knut Håkon sa...

Litt skuffende å se at din faste kommentator ikke er linket da...

Anonym sa...

jeg har en liten kommentar her.
hvorfor er jeg bare nevnt som venninne du gikk tur med til horten. skulle i alle fått et pittelite navn eller no.

Anonym sa...

hei birgit !! 100000 takk for kortet - det var kjempekoselig, og det varmet virkelig en reservemammas hjerte at du husket på OSS :) - så du har vært i sveits da gitt - din heldiggris !! thailandturen var jo bare helt TOPPERS (hele fam. samlet, det er noe mor liker vettu...)
gleder oss veldig til nina - og ane - kommer hjem snart, og da kommer du vel innom en tur, du også etterhvert. VELKOMMEN !!!
klemmer fra dine "reserveforeldre"

patrick sa...

hurra du har lagt meg til!