tirsdag 13. februar 2007

NINA - TIL DIN ÆRE !!

Nina - her er den!

Nå har jeg endelig gjort det jeg har lovet deg så lenge.... og jeg rakk det. Jeg laget en blogg mens du var i Thailand. Så nå kan du jo følge med på hva som skjer med meg her hjemme i norge de 2 siste månedene du er der nede. Er ikke det flott? Så må du si fra til mor- lovet jo hun og. Hadde vel egenlig aldri sett for meg at jeg skulle bli en del av denne bloggeklubben, men nå er det gjort. Så kan vi jo bare se hvor lenge det holder og hvor spennende dette egentlig er.

Så Nina, håper du liker det!

8 kommentarer:

nina sa...

ÅÅÅJAA!! jeg liker det! veldig!! nå mangler det bare noen bilder, så jeg kan SE hva som skjer i norge!! så skal jeg legge til lista på bloggen min, så tenker jeg du får masse besøk på siden din;) hehe! kos deg- snakkes snart!!
STOR KLEM!

Sigleiv sa...

Velkommen inn i klubben av nye bloggarar. Snakkes i morgen. Ha en fin kveld Birgit Brødskive!

Anonym sa...

nææmen. ska sei. jeg er så gla i deg vennen min. litt bilder hadde vært fint, deilige du.

MB sa...

du også, gitt. velkommen, birgit.

takk for sist gang. da vi sang.

blogg er en god greie, eller ka du seie??

jaja. mira i slaget, har alltid draget.

stopp!
jeg gir meg mens jeg er på topp.
stopp!

smil fra meg. til deg.

- viV - sa...

Grattis Birgit!! Blogg er flotte greier, hvertfall når den blir oppdatert.. Lykke til på reisen inn i bloggernes verden.. Jeg leggger deg til som link på min side, så kanskje folk får med seg at du har fått deg blogg.. Du er steike tøff, og takk for et aldeles fortreffelig samarbeid under Impuls i helgen..

- viV - sa...

Hva hadde vel Impuls uten en råååååå vaske- og vaktsjef???

Sigleiv sa...

Stemmer, ingen slår Birgit i vasking på Imuls. Vavittig kjekt å jobbe med deg, og enda kjekkere å bli kjent med deg. Stå på Birgit...

Men er det ikke på tide med en ny post snart???

Hilsen Super Sigleiv

Fru Irene, ho pene sa...

Velkommen :)
Glad i deg, solstråla!!!