torsdag 22. februar 2007




Et rungende halleluja for snøen!!!

Dagens selvsammensatte bibelvers: (alltid det samme)
Dette er dagen som Herre har gjort. La oss fryde oss og glede oss på den,
som på en høytidsdag!

jeg har mange grunner til å være glad:
- Jeg har klart å legge ut bilde på bloggen (hallelu)
- jeg har vært min første uke i praksis og er fornøyd med den
- jeg skal til Sveits og stå på telemark i morgen (aiaiai)
- jeg har 2 puslespill på rommet ( som jeg kan pusle når jeg vil)
- jeg har keen4 på pc`en min
- Jeg har mange venner og familie som er glad i meg
- Jesus er glad i meg!
- jeg kan gå over veien uten å måtte bruke fotgangerfeltet ( det er jo så mye snø at det er ingen som veit hvor de er!)
- jeg har en seng som er så stor at jeg må sove i x-posisjon for å utnytte plassen godt
- sist men ikke minst.... det er masse snø her!!!!

Nemlig! Det er SYKT masse snø. Den er lett, den er deilig, den er hvit. Den er over alt. Den er der enten du vil eller ikke, men jeg vil. Jeg vil så inderlig- faktisk så inderlig at vi var ute og hoppet fra verandaen i dag (iselin og jeg). Veldig gøy! Slik var det.


Men hvor blir det egentlig av det hvite i snøen når den smelter?

4 kommentarer:

- viV - sa...

Filosofisk spørsmål du stiller der... Og som den stødige filosofen jeg er, må jeg nok ha litt tid til å fundere på dette før jeg kan gi et godt og gjennomtenkt svar...

Merete sa...

Det såg fantastisk kjekt ut!!!
Kom fort tebage fra Sveits sånn at me kan gjør det sammen! Eg ska holde på snøen imens!

Knut Håkon sa...

Snø er gøy, i hvert fall så lenge den er myk og tørr... Men det er noe rart med sørlandsvinter: Frykter at det kommer til å bli et helt ekstremt slapsevær her om noen dager! Men du er jo smart som har reist bort, så du slipper det stresset...

Puslespill er gøy det og!

Og bloggen økte i kvalitet når det ble bilder her. Bra jobba!

maria celine sa...

Birgit!!! :)

ps: mariaceline.wordpress.com