fredag 1. juni 2007

... mens du leser...

Noen ting å gjøre når man går tom for konsentrasjon/motivasjon:
  • gå på do
  • fylle vann på flaska, selv om du har drikki alt for mye i dag, og ikke er tørst
  • ha kontorstolkappløp ned på sidene i auditoriene
  • få panikk (ikke anbefalt)
  • se ut -og være glad for at sommeren ikke har kommet likevel
  • telle hvor mange ganger du har gått på do i løpet av dagen
  • lage sang med "pensum-ord"
  • teste ut de forskjellige sjokoladene i kantina (monolitt er forresten en dårlig etterligning av troika)
  • adle hverandre etter god forberedelse til eksamen ( letter litt på stemninga)
  • trosse dårlig motivasjon og lav konsentrasjon fordi du vet at skal du lære noe, så er du faktisk nødt til å fortsette å lese

Dette er noen av de tingene jeg har gjort i det siste da. Så andre forslag mottas med takk. Eller må jeg bare ønske lykke til til alle som leser på eksamen.... vi har noe godt i vente!! AMEN

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Kristin sa...

hehe.. bra innlegg her før meg...!!
men altaå... ville bare si en ting jeg...
JEG HAR FERIE!!!!!!!!

Philip Fodgaard sa...

Man kan jo velge å holde ferie... veldig sant Kristin...!!!!

Fru Irene, ho pene sa...

Håper det går bra på eksamenen din i dag, Birgit! Jeg har min siste på fredag... Så de som har ferie kan bare gå og legge seg, eller i det minste ikke skryte om det. Umotiverende! Men nå kan jo du straks henge deg på dem ;)
Men altså - lykke til i dag. Krysser fingre og ber for deg! *Knuseklem*

Anonym sa...

Hei, Birgit!
Hvordan går det? Fant link til bloggen din på Vivians. Jeg liker måten du skriver på!
Tenkte på det nå at jeg egentlig har kjent deg siden jeg var 11 år, og likevel kjenner jeg deg nok ikke veldig godt. Men det er hyggelig å se at du fortsatt lever. Dette er en forresten en av de mer eller mindre nyttige tingene jeg gjør istedenfor å lese. Bare én uke igjen - sukk!