torsdag 22. februar 2007

Ja Marri! Savner deg nå!
Maren og Marianne ser på spikertre Vi må si adjø til Marianne!

Kjære Marri!
Lovet deg et æresinnlegg på min aldri så nyanskaffede blogg. Har bare lyst til å bruke dette innlegget om deg til å vise deg noen av de mange bildene vi tok der nede. Gleder meg til å se dine og de du har fra vi var der nede. Du er helt fantastisk! Er så glad i deg! merker at du er langt vekke- ja, faktisk på den andre siden av kloden, men det gjør ikke noe, for jeg veit jo hvordan du har det. Har jo vært der og sett! Håper den elleville turen til Table Mountain blir bra. Det er fantastisk utsikt der!
Gleder meg til du kommer hjem. Gleder meg til du begynner å mobbe meg for å sykle med sykkeltrøye om sommeren, til du spiller fløyta di, til oase med deg, til å nattbade med deg, til å være normal ungdom med deg, til å klemme på deg, til å måtte løpe når vi har dårlig tid i stedet for å sykle bare fordi du ikke liker å sykle, til å spise kræsj pink med deg, og ikke minst til å være med deg når du blir ivrig! Frem til det bærer jeg minnene av deg i mitt hjerte! Veldig glad i deg - Jesus og!

3 kommentarer:

Kari Haugenes sa...

Hei Birgit.
Kari fra Vegårshei her, hvis du husker me;) hehe... villle bare sei at e e au blitt me på denna blogginga, egentli litt rart , mne, mne... skriv gjerne ein kommentar ein dag.
Ser dæ sikket i Salem om ikkje så lenge. Klem fra Kari

margrete sa...

jeg savner også marianne. gleder meg til nok en sommer sammen med dere=)

Merete sa...

Tikken!
Du har an!

Se på bloggen min for merr informasjon :)