søndag 5. august 2007

Sommaren er kort!

"Sommaren er kort, det meste regnar bort!" synger dem. sannt nok, sannt nok... Likevel har jeg da gjort noe i sommer...


Tom, Eirik og Jørgen koste seg også i "buskelabyrintene" i slottsparken


spania- mopedenes hjemland



Skulle kanskje øvd mer på pyramider i gymmen likevel!!


En haug med glade Real fans- og vi var der!


Ut å spise på resturang i storbyen er stas :) meg, Iselin og Aina


Knut Erlend prøver å lære meg å skate


Båttur med kakao, boller, chips og norske flagg! fantastisk!

Nå gleder jeg meg til høsten... det blir bra....

4 kommentarer:

Fru Irene, ho pene sa...

Gleder meg også til høsten. Da ser jeg deg igjen!

patrick sa...

gleder meg til å se deg til høsten!!

Kristin sa...

alle gleder seg til å se deg til høsten.. det er flott, for det er en glede jeg ikke kan se frem til på samme måte leneger... *SMASK*

Anonym sa...

Hvor ble den nye bloggposten din av?